środa, 29 lutego 2012

Tęczowe słuchawki ♪

Ostatnio mam bzika na przeglądanie stron z kolorowymi, dużymi słuchawkami. Mój Mati mnie na to strasznie nakręcił! Coś pięknego ile jest wzorów, kolorów i rodzajów! W komplecie do mojego Soniaczka są takie małe, tradycyjne - z ochronną gumeczką, aby nie wypadały z ucha. Teraz, gdy przeglądam stronę AERIAL7 to aż dostaję oczopląsu! Oczywiście wynalazłam także w internecie miętowe propozycje ;)


Na stronie AERIAL7 jest bardzo duży wybór. Słuchawki są podzielone na różne rodzaje, z tego co zauważyłam. Owszem są śliczne, ale niektóre z nich nie są dla takiego przeciętnego słuchacza MP4 jak ja :) Większość z nich to sprzęt dla DJów, który ma funkcje, na których się nawet nie znam. Jako kobieta, mogę tylko powiedzieć, że są piękne i kolorowe - faceci pewnie będą sprawdzać dokładną specyfikację i cechy ;) ale nie mogę się powstrzymać, żeby Wam niektórych nie pokazać :) 








PHILIPS

PULL&BEAR



COLOUD MARVEL




URBANEARS



MARC JACOBS


Wpadły Wam jakieś w oko? :) 


38 komentarzy:

  1. PULL&BEAR w kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej niektore sa przesliczne....

    podobaja mi sie takie duze sluchawki ale osobiscie w takich po miescie nie potrafilabym biegac ;-) byly by tylko do uzytku domowego i ich potencjal ( wyglad ) marnowal by sie :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oja ile kolorowych słuchawek :))fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo mamooo jakie piękne! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniuchne :D ale nigdy nie używałam takich słuchawek bo nie miałam po co.. nie wiem w takim razie czy by mi się do czegokolwiek przydały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z Pull&Bear sa sliczne inne zbyt kolorowe dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te pierwsze są ładne w taką pogodę jak ostatnio bardzo poprawiłyby humor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam kolorowe słuchawki :)
    Kilka mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa boskiee!!!! chce je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te w kropeczki i w kwiatki są prześliczne! Chętnie bym sobie takie zafundowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. COLOUD MARVEL najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne, tylko z tego co się interesowałam przeważnie bardzo drogie :( a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczny nagłówek !
    Fajne słuchawki właśnie mam zamiar sobie zakupić jakieś w żywym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne takie słuchawki, ale ja jednak wolę mniejsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba o tych drugich pisała sama kandeej.com

    OdpowiedzUsuń
  16. te sluchawki sa rewelaycjne :D chcialabym miec chociaz jedne z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne słuchawki ;D dzięki za zaproszenie do rozdania,już wzięłam udział =) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne słuchawki :P
    Ja takiej mani nie mam na szczęście Xd

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne słuchaweczki <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są, ale wolę zwykłe, małe : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Te ostatnie są czaderskie:D Dobrze, że rzadko słucham muzyki na mieście, bo jeszcze bym się napaliła za bardzo na taki gadżet;)

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się te w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zalajkowałam Cię na fejsie^^

    OdpowiedzUsuń
  24. JEJEU JAKIE CUDOWNE :D MUSZĘ JE MIEĆ !!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. to widzę, że Ty zajmowałaś się tańcem bardziej na poważnie ;) ja niestety nigdy na szkołę tańca nie znalazłam czasu, a chętnie potańczya bym hiphop.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętowe <3
    Zapraszam do mnie w wolej chwili! (:

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądają, choc ja muzyki z słuchawek prawie nie słucham:)

    OdpowiedzUsuń
  28. słuchawek nie używam, ale najbardziej podobają mi się kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. marzą mi się miętowe słuchawki lub pudrowe, ale ceny ich powolają mnie... mam nadzieję, że jesli juz sie skusze to chociaz jakos dzwieku mnie zachwyci :P

    OdpowiedzUsuń
  30. http://stajl.pl/?p=5886 jeszcze takieee:) Beats by Dr.Dre :)

    OdpowiedzUsuń
  31. so funny ,i really need one:-)
    new follower

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne mogły by być z nimi stylizacje .: ) zapraszam do mnie , podoba ci się profil - obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  33. The first photo was so great :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza, na pewno sama chętnie skomentuję Twoje posty.

Drogi Anonimie! Proszę podpisz się, ułatwi mi to zwracanie się do Ciebie ;-)